DELI HEIGHTS


Benim gibi bugünü Pazartesi zannedenler vardır diye tahmin ediyorum. Benim durumum daha da vahim, sessiz ofis saatleri, kapıyı zorlayan grip, koca bir bardak sıcak kahve, fonda biraz buika, ekranın tepesinde yirmiyi aşkın sekme ile bir 23 Nisan dönüşü ofisimdeyim. Hem sendromu hem de havanın nemi günü perşembelikten çıkarıyor. Haftasonu çok uzakmış gibi bir hale sokuyor. Gün ise resimdeki gibi tasvir edilebilir.



Bütün bunlar gri tonlar yağdırmıyor üzerime, ısrarla anı olacakların en pembeleri en kırmızıları giriyor kanıma. Bir güzel haber görüyorum listemde gezinirken. Yeni bir hayat başlamış, cesur bir karar ile. Bu cesur karar heyecanla izlenesi takip edilesi haberleri beraberinde getirecek gibi. Küçük yaşına rağmen ferrarisini satan bilge tadında bir gönül büyüklüğü yaparak cesur bir adım atıyor sevgili arkadaşım Merve. Bu hal-i hazırda kendisini de kapsayan üçüncü entry'm. Karşılıklı ilham alıp veriyoruz bir anlamda.

 DELIHEIGHTS


Gelecek vaadeden işinden, sektördeki yerinden, bir çırpıda kanatlanarak istifasını verdi geçtiğimiz günlerde. Artık kendi hayatının patronu. Maceralarına, mutfak anılarına, tadına tat katacağı yeni tariflerine okuyucularıyla birlikte yol almaya başladığı gün olarak betimliyor 18 Nisan'ı. Anılarını derlediği blogu adı gibi tatlı yükselişleri garantileyeceğinin sinyallerini verdi bile. Öncesinde yaptığımız samimi sohbette, zor ve arada kalmış bir jenerasyonun çocuğu olarak kendisine biraz bekleyip anı biriktirmesini tavsiye etmiştim. Sanırım ani kararı, izinden gidilesi bir cesaret örneği sergilediğinin sinyallerini vermekle birlikte, peşisıra bir akım yaratacak cinsten.

Merve'yi yürekliliği, "değerler" anlayışı, iç sesine yakın oluşu, duruşu, bilgeliği ve hayat neşesi için yürekten desteklemek, aldığı kararı duyurmak kalıyor bana şimdi. DELIHEIGHTS'da neler mi bulacaksınız? "Ben de gitmek istiyorum"lar, "ben de tatmak istiyorum"lar, "ben de denemek istiyorum"lar elbette... E daha ne olsun?

 DELIHEIGHTS


Takipte kalın... Kalın ki, üzerimizde bazen şık duran, fakat yapışıp kalmaması gereken, sadece rahat eşofmanlara has o gri tonu atmak, ve püfür püfür esen yaz akşamı rüzgarlarının taşıdığı yasemin kokularını ruhunuzda hissetmek için elinizin altında bir link olsun...

Sevgilerimle
Nadin Nerjan

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mimoza Mevsiminde Mimozalı Kadın

Yüzde Yüz Zomato