Yüzde Yüz Zomato


Çok kısa bir süre önce Tamar'ın tavsiyesiyle Zomato'ya üye oldum. Zomato yeme içme mekanlarını keşfetmek, daha önce keşfettiğiniz mekanlar hakkında ise yorum yapmak ve bunları paylaşmak için kurulmuş harikulade bir gurme sitesi. İnceledikçe, içine düştüm. Ben de yorum yazıp yayınlamaya, ve bulunduğum mekanlara puan vermeye başladım. Hiçbir mecrada karşılaşmadığım kadar sıcak, samimi bir ekibe sahipler. Öncelikle güzel bir hoşgeldin maili aldım kendilerinden. Hem de sıradan otomatik bir mesaj değil. Karşımda bloguma sitenin gadgetini aklememi tavsiye eden gerçek bir halkla ilişkiler müdürü vardı. 
Şimdi foodie'den big foodie'ye yükselişimi ve İstanbul sıralamasında şu anda 13. sırada yer alışımı şenliklerle kutluyorum. Neden mi? Dün kapımda bir kargo notu buldum. Uğramış fakat beni bulamamışlardı. Bu sabah erkenden kargo ofisine giderek gönderimi aldım. Zarf Zomato'dan tarafıma gönderilmişti. Heyecan sevinç karışık, adeta geç kalmış bir Santa sendromu sardı beni. Hediyem ise paha biçilemez cinsten. Backhaus, Zeraf-Et, Tag Cafe ve 7GR 'da kullanabileceğim küçük küçük hediye çekleri ve küçük bir not.  




Küçükken yılbaşında hediye gelen kırmızı rugan ayakkabılarımı yanıma alıp onlarla uyumak misali, evde tek başıma olduğum bu cumartesi gecesinde, kahvemi, dergilerimi, kitabımı ve hediye çeklerimi yanıma aldım ve keyfimi yapıyorum. Arada da kitaptan gözümü kaldırıp hediyeme bakıp bakıp duruyorum. Moodumu o kadar beğendim ki, yerimde duramayıp küçük bir görüntüsünü de sizler için hazırladım. Bu ayna tutma olayının içine, Narcissus'un nehire düştüğü gibi düşmem umarım :) 

En kısa zamanda Tamar'la birlikte çeklerimizi değerlendireceğiz. Yorumlarımı da Zomato'da paylaşmaya devam edeceğim. Üye olmanızı şiddetle tavsiye edeceğim şahane bir site. Unutmadan eklemek istiyorum; Zomato şu anda Brezilya, Hindistan, Endonezya, Yeni Zellanda, Filipinler, Katar, Kuzey Afrika, Sri Lanka, Türkiye, Birleşik Arap Emirlikleri ve Birleşik Krallık'ta son derece aktif. Çok yakında ise daha kapsamlı olarak yayınlarına devam edecekler. 

Günümü güzelleştirdikleri için Zomato'ya teşekkürlerimle...

Sevgilerimle
Nadin Nerjan 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mimoza Mevsiminde Mimozalı Kadın