Her Ânımız Bir Anı


Ailemin tek çocuğum ben. Kardeşi olanlar beni anlayamazlar. Ama ben dostlarım sayesinde bir kardeşim olsaydı nasıl olurdu şu anda çok iyi biliyorum. Bu blog, bir dostluk hikayesinden, onun paylaşımlarından doğdu. Kardeşçe paylaşmaktan, paylaşırken üretmekten ve tabii ki eğlenmekten... Birlikte gezdik, seyahat ettik, okuduk, araştırdık, çekim yaptık, montaj yaptık, yeni şarkılar dinledik yeni kitaplar okuduk, yeni tarifler denedik ve uyguladık, bol bol da dans ettik güldük, eğlendik ve bugüne geldik. 

Bu sene hazır hızımızı yakalamışken, yeni bir entry için uzun zamandır kafamda olan, biriktirdiğimiz görüntülerden, anıları kolajlama projemi de aklımdan çıkarmak istedim. Böylece izleyeceğiniz videonun görüntüleri çıktı ortaya. Arka plandaki müzik Antonis Remos ve Alkistis Protopsalti konserinden S'agapo isimli şarkının canlı bir dueti. Bilmeyenler için S'agapo Rumca'da "seni seviyorum" demek. Sevdiğim ne varsa hayatımda toplaşıp bir araya geldikleri için mutluluğumun bir tınısı olarak bu şarkı pek uygun düştü. 



Yarın müthiş bir yere gidiyoruz Tamar'la birlikte. Üstelik kötü hava şartlarının bizi çok zorlayacağını bile bile. Soğuk ve temiz hava çarpması muhtemel. Eve gelir gelmez de uyumak garanti. Ancak maceracı ve sabırsız ruhum şansını zorlayacak. Eğer şartlar elverişli olursa akşama bütün çekimi de yayınlamak istiyorum. İpucu yok. Tamamen sürpriz. 

Sevgilerimle
Nadin Nerjan 

Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş. Devamını en kısa zamanda bekleriz.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler. Bugün sabaha karşı yeni bir entry'miz daha olacak :) Hızımızı alamadık :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mimoza Mevsiminde Mimozalı Kadın

Yüzde Yüz Zomato