Aşk Perisi'ne Gözlük



Bu giriş yine yeni bir paylaşım yapacak olmaktan ziyade içeriğiyle beni daha çok heyecanlandırıyor. Ben bugün anlam dolu bir dosluğu, dolu dolu paylaşımlarla süslenecek olan sohbetleri, samimi duyguları, edebi yetenek ve içeriği, felsefeyi, azmi, yaşsız olmayı ve yaşsız kalmayı bir ömür anlamlandıracak olan çok değerli bir pencereyle, bir gökkuşağıyla, uzun lafın kısası Zerrin Soysal'la kahve içip sirtaki yaptım. İki sene boyunca aynı apartmanda yaşayıp sıcak selamlaşmalardan ileriye gidemeyen görüşmelerimiz, bugün, ben başka bir eve taşındıktan yaklaşık 9 ay sonra anlamına varınca "şartların olgunlaşması" meselesinin hayatlarımızda çok önemli bir olgu olduğunun da ayrımına varmış oldum. Geçirdiğimiz saatler boyunca ardımızda konuşacak daha çok şey bırakmış olmamız şu an bu yazıyı yazarken yüzümü güldürüyor. 

Zerrin Soysal hayat yelpazesine sığdırdığı ve sanatçı ruhunun dışına taşan onlarca özelliğin haricinde içinde bulunduğumuz aylarda "yazar" kimliğiyle karşımızda. O onlarca özellikten birkaçı ise, çok iyi bir ressam, yetenekli bir dekoratör, vizyon sahibi bir felsefeci ve bugün öğrendiğim kadarıyla son derece de hızlı öğrenen müstakbel bir sirtakici oluşu. Laf lafı açtı, kahveler içildi, tatlılar yendi ve Zerrin Soysal bana Aşk Perisi'ne Gözlük isimli romanını hediye etti ve benim için imzaladı. Şu anki mutluluğuma bakınca kendimi dünyanın çatısında hissediyor olmama şaşmamak gerek. Küçük şeylerden büyük keyfler alan biri için bu kadar jestin üzerine nasıl hissettiğimi siz düşünün artık. 

Bir sonraki yayında yaptığımız sirtakinin çekimini küçük bir video halinde yayınlayacağım. Ama öncelikle yapmam gereken bir duyuru var. 2 Ekim 2012 Salı günü saat 18:00'de Tiyatro Kedi'de "Edebiyatta ve Hayatta Kedi" başlıklı bir Sempozyum, Söyleşi ve Sergi düzenleniyor. Katılımcılar ise Mehmet Esatoğlu, Zerrin Soysal, Handan Kalender ve Doç. Dr. Dilek Şehzade olacaklar. Sergi ise Hande Leman Gürler'e ait. Ben ufkumu genişleteceğini düşündüğüm birçok sebepten, en çok da Zerrin Hanım'ın ilk kitabı olan "Yedi Gün Duası"nı alıp imzalatacağım ve bu güzel dostumu sempozyumda izleyeceğim için katılacağım. Peki ya siz?







Sonuna kadar okuduğunuz için teşekkür ederim. 
Nadin Nerjan 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mimoza Mevsiminde Mimozalı Kadın

Yüzde Yüz Zomato